Tuesday, January 12, 2016

Sherman 105 Assault Gun diorama, Germany, March 1945. Is it ready yet?...Yes it is!

As far as I'm concerned the diorama is done. Thanks for following the process that in total lasted from 2009 (the tank was my first model that got into modelling press), now sit back and enjoy the only  photo...for now just one. A gallery is on the way, soon.

***

Początek roku, a ja już wyskakuję z pierwszą ukończoną scenką. Zaczyna się dobrze, co dalej zobaczymy. Na razie cieszę się, że udało mi się zamknąć ten temat, a przybliżając pokrótce jego historię - model wykonany w 2009 (pierwszy o którym opublikowałem artykuł z budowy w prasie), w 2014 otrzymał lifting odświeżający, dodanie czy ulepszenie kilku detali, potem pomysł na podstawę, przyczepa, jeep, pierwsza odsłona figurek gotował była jeszcze jesienią 2014, następnie po tym jak figurki udały się do węgierskiego producenta miniatur celem odlania minął rok i zdecydowałem zrobić je na nowo, o dziwo te które wykonałem wcześniej ukazały się mniej więcej w tym samym czasie gdy nowe były już w mocno zaawansowanym stadium...i szczerze mówiąc całej pracy wyszło to tylko na lepsze. W każdym razie, miłego oglądania, większa galeria już niebawem.

No comments:

Post a Comment