Sunday, December 6, 2015

Sherman 105 diorama, WiP


 At this time but a year ago I was almost ready to finish this scene but the figures got themselves a new owner. Some weeks ago I restarted the thing and started sculpting new figures plus adding a CMK figure of a tank commander (very cool one imho). As of now 4 figures are already ready for painting I just still have to work on the last one, the G.I. with a grumpy face. Some photos below show the progress. 

***

Dokładnie rok temu o tej porze byłem bliski ukończenia tej scenki, wyrzeźbiłem figurki, które czekały już tylko na malowanie, jednak tak się złożyło, że w chwili obecnej są dostępne w ofercie The Bodi z Węgier.  Tym samym zarzuciłem projekt na długie miesiące by wrócić do niego w ostatnim czasie. Przy okazji nieco pozmieniałem w układzie figur, dodałem jeszcze jedną - postać dowódcy z oferty CMK z Czech i oto jestem już bliski finiszu. W tym momencie (zdjęcia przedstawiają nieco wcześniejszy etap) zabieram się za ostatnią figurę, szeregowca stojącego przed jeepem z lewą ręką wspartą na pasie, prawa będzie trzymałą pasek od czołgowej smarownicy czyli Grease Gun'a.


No comments:

Post a Comment