Saturday, March 13, 2010

German Prisoners Of War, Finished at last

Ostatnie miesiące dały mi się mocno we znaki przede wszystkim przez ciągły brak czasu, a jeśli nawet pojawiały się luźniejsze momenty, to brakowało mi ochoty i chęci żeby cokolwiek skończyć. Po zeszłorocznym sezonie zostało mi całe mnóstwo niedokończonych figur i modeli, nad którymi prace teraz stopniowo staram się finalizować. Dzisiaj mogę pokazać już skończone figurki niemieckich jeńców. Na razie nie mają jeszcze podstawki, tym zajmę się w dalszej kolejności, poza tym zmieniłem nieco koncepcję.
Sądzę, że to jedne z ciekawszych figur jakie udało mi się wykonać w ostatnim roku. Po więcej zdjęć zapraszam do galerii.

Passing months were very tiresome and full of constant lack of time for my figures and models. Recently I decided to finished all those things I've started back in 2009.
Today I present the finished German POW figures. I really enjoyed this project and I think these are some of the better figures I managed to sculpt during year 2009.
For more pictures visit the gallery.



4 comments:

  1. abstrahując od tych realistycznych niemieckich jeńców, jakby zobrazował mi się własnie przeczytany tekst :-/ ehhh niestety trzeba mieć udział w klęskach aby doświadczać i zwycięstw...
    pewności i siły :) a znajdą się ochota i chęci ;)

    ReplyDelete
  2. Witam , zapraszam do zajrzenia na moj blog po odebranie blogowego wyroznienia dla Artibusa:)

    Nesca
    www.dollwithasoul.blogspot.com

    ReplyDelete