Monday, March 8, 2010


Dalsze kreacje malarskie, znowu temat kręci się wokół zbiorów kulistych. Postanowiłem wykorzystać stare płótno, zagruntowane w beżach, pierwsze jednak co zrobiłem to przeszlifowałem nieco grubą jego fakturę i dopiero na to położyłem nową, jednolitą warstwę. Dalej przez parę dni były tylko kulki. Na razie udało mi się zrobić zarys, w najbliższym czasie zamierzam rozbudować całość w nowe kolory.

Further oil paint creations, and again round shapes. I use a older canvas that I renewed, covered with a new layer of beige primer and started painting circles. More vibrant colors are to be added.

3 comments:

  1. Radek- podobaja mi sie te Twoje kreacje.
    Wiesz co mi przychodzi na mysl jak patrze na ten ostatni malunek?- widok z gory na talerz z zabielana smietana pomidorowka.

    Pozdrawiam
    Siara

    ReplyDelete
  2. Cześć Apoloniusz
    Zawsze mnie zastanawia jak ktoś zinterpretuje kolejne obrazy które robię, a Twoje skojarzenia są zawsze zaskakujące. Miło słyszeć.
    Do następnego

    Radek

    ReplyDelete
  3. Hi Radek

    Dropping in to say hi. Thanks for sharing the photos from Bytom. Each year, the entries keep getting better. Congrats on the vignette. Just a quick drop in, I'll be away for my annual military training next week. Would like to chat more with you, need to prepare myself for physical hardship.

    Talk to you when I get back.

    cheers
    Julian

    ReplyDelete