Sunday, February 21, 2010

Propaganda '41 - Take 3 - Pigments

Po dość długiej przerwie wróciłem do tematu, generalnie do modelarstwa i w związku z tym nowa porcja zdjęć z postępów nad Propagandą. Przeszedłem do etapu pigmentów, zastosowałem jak zwykle te produkcji Vallejo, wymieszałem je tak by uzyskać jasny ziemisty kolor, taki by idealnie pasował do mojego wyobrażenia o tym jak mogły wyglądać zapylone Panzery w czasie walk na stepach.


After a long break I got back to modelling. I started applying pigments on the model, Vallejo ones were used. The colors were Natural Umber, Light Siena and Green Earth. As the fixer I used Turpentine for painters, works good every time.



Do utrwalenia pigmentów użyłem jak zwykle terpentyny malarskiej. To w moim przypadku wypróbowany sposób. Zastosowane kolory to Jasna Siena, Naturalna Umbra i Ziemista zieleń.


No comments:

Post a Comment