Saturday, October 31, 2009

snow Pz IV H, Part 5 - Details

Dalszy ciąg budowy Pz IV. Etapy malowania, przez które ostatnio przebrnąłem to po pierwsze: wstępne pomalowanie i poprzecieranie z farby osłon kadłubowych.

I've done more work with the model, this time started painting the hull schuerzen for further effects:


Pomalowałem rdzawymi barwami wydech:

The muffler was rusted with Vallejos:

Oraz położyłem kilka transparentnych warstw farby na zapasowe ogniwa gąsienic na dziobie czołgu:

I also did some paintjob with transparent layers of rust colors on the spare tracks:

Podrasowałem też błoto na układzie jezdnym:

Further work was done with pigments on the suspension, I added some lighter shades immitating dried mud:



Jeśli nic nie stanie mi na przeszkodzie w weekend uporam się z osłonami bocznymi i numerami taktycznymi.

I should have the hull skirts ready by the end of the weekend. Next update soon.

No comments:

Post a Comment