Friday, March 6, 2009

Drugi impresjonizm

Dawno nie pokazywałem moich malarskich poczynań, bynajmniej nie ze względu na to że niczego nie maluję, ale raczej przez to ,że niczego nie mogłem do tej pory skończyć. Ostatnio jednak udało mi się to i stąd przedstawiam poniższy obraz., kolejny w moim dorobku.
Chciałem tutaj pobawić się nieco farbami, wykonać coś od początku do końca w jednym "ciągu", no i udało się. W przeciągu niespełna dwóch tygodni skończyłem prace nad tym sielankowym obrazem, zatytułowałem go tak trochę przewrotnie - "Samotność". Jego wymiary to 46 x 38 cm.

It's been a long time since I posted any of my paintings. This was due to the fact that I wasn't able to finish anything. But this has changed recently and the painting shown below is the effect of my two week efforts to acomplish something new, something that would be fun to paint and good looking at once. This is my second attempt with impressionism. The title of this painting is "Solitude". The size is 46 x 38 cm.



2 comments:

  1. Hi Radek,

    Sent you a email.

    Julian

    ReplyDelete
  2. Hi Julian
    I'll write to you in the evening.

    Radek

    ReplyDelete