Sunday, October 5, 2008

"Pan Tadeusz" - Finish

Właśnie uświadomiłem sobie, że to już pół roku minęło od czasu jak zacząłem pisywać na tym blogu. Akurat tak się złożyło, że udało mi się ukończyć scenkę z "Pana Tadeusza" i w związku z tym mogę pochwalić się zdjęciami (swoją drogą miły zbieg okoliczności). Chociaż zostało jeszcze kilka drobiazgów do poprawek to jednak uznałem, że zaprezentuję już zdjęcia, bo i tak to co zamierzam poprawić nie wpłynie znacząco na odbiór całości. Życzę miłego oglądania. Ja tymczasem przymierzam się do wykonania następnej winietki, co na niej będzie, pokaże niebawem.

Six months have passed since I started this blog, and it's a funny coincidance because I just finished working on the vignette with polish noblemen having a chat and a glass of something stronger. There are still few small things to be corrected but I decided to post the pictures already because these won't affect the whole scene that much. Let the photos speak for themselves. Hope you like it. Ah, and I almost forgot... a new scene it's on it's way :)






2 comments:

  1. Wonderful work, Radek!

    Thanks for taking the time to explain your techniques in English.

    Jason W.

    ReplyDelete
  2. Hi Jason
    I'm glad you like it. Thanks for looking.

    Radek

    ReplyDelete