Wednesday, October 1, 2008

"Pan Tadeusz", #8

Nowy miesiąc i nowa aktualizacja. Ostatnie wieczory spędzam na malowaniu drugiej figurki i w zasadzie jestem już o krok od jej ukończenia. Kolorystykę całej sceny zdecydowałem się urozmaicić piaskowo żółtym ubiorem figurki. Co prawda nie mam jeszcze wprawy w malowaniu skomplikowanej ornamentyki, a wiem że na pewno figurka pomalowana w bogaty wzór mogła by wyglądać bardzo ciekawie, dlatego zdecydowałem się tylko na drobny dodatek - prosty wzorek ozdobny. Figurka nie jest jeszcze zmatowiona, stąd miejscami refleksy świetlne.
Zmieniłem przy okazji kolor ławki, a to z tego względu, że dla trzeciej figurki jako kolor ubrania wybrałem błękit.

The last several evenigns I've spent painting the second figure, and now I'm nearing the end. I decided to paint it in a sandy yellow color, that'll give a nice color addition to the whole setting. The third figure will be painted in blue, and that's why I changed the color of the bench. The figure isn't covered with a layer of flat varnish yet. Well, here it is:




No comments:

Post a Comment