Tuesday, September 9, 2008

Sturmgruppe - Unteroffizer, Finisz

Trzecia figurka z kolei przedstawia podoficera, przywołującego pozostałych żołnierzy do ataku przez wyrwę w ogrodzeniu. Dla tej figurki wybrałem kamuflaż rozmyty, a do jej pomalowania, tak jak przy poprzednich dwóch, użyłem akryli Vallejo. Równocześnie kończąc tę figurkę, ukończyłem także prace nad całą dioramą. Długo to wszystko trwało, bo aż od lutego, ale jestem zadowolony z efektów. Niebawem zamieszczę początek relacji z budowy kolejnej scenki, tym razem przedstawiającej powstanie na Węgrzech, w Budapeszcie, w 1956. Przy okazji wracam też do tematu Pana Tadeusza, który wymaga także wymaga ukończenia. Zapraszam do oglądania i oczywiście komentowania.

The third figure shows a NCO in a autumn camouflage blouse in blurred pattern camo scheme. This time for the painting, as well as before, I used Vallejos. By finishing this figure I've fortunately managed to finish the whole scene, and it's a long time since I've started it, because it was in late February. Soon I'll post a new topic concerning 1/35 scale figures, this time from Hungarian uprising in 1956. The second thing is that I can get back to the Pan Tadeusz subject too. Feel free to comment.


Całość, dodałem takżę niewielką tabliczkę z tytułem - "Voran" czyli zwyczajnie "Na przód!":

The whole scene, with a name label added - Voran in german means simply onward.






2 comments:

  1. Radek,

    Congratulation on the finished diorama. Beautifully executed!

    I'll be looking out for the Budapest
    dio. Will you be doing a sbs on sculpting figures? Would love to see one.

    Julian

    ReplyDelete
  2. Hi Julian
    I'm glad you like it.
    And about Budapest, sure I can do an sbs. It's not a problem.

    Best

    Radek

    ReplyDelete