Tuesday, September 16, 2008

Sturmgruppe - Photoshop Experiments

Ostatnio postanowiłem nauczyć się obsługi Photoshopa, programu rozbudowanego i nieco skomplikowanego dla takiego laika jak ja. Pomyślałem jednak, że nadarza się bardzo dobra okazja do tego by się czegoś nauczyć, przecież udało mi się ostatnio skończyć nową dioramę i warto by dodać jej trochę uroku i drugowojennego klimatu czarno-białych fotografii. Podjąłem się zrobienia dwóch fotomontaży, prostych co prawda, ale na początek w zupełności to wystarczy. Zdjęcia najpierw przerobiłem na czarno-białe, a następnie przy użyciu "photoshopowych" sztuczek dodałem im tło. Rezultaty podstawienia dwóch różnych wersji tła poniżej:

Lately I decided to learn about handling Photoshop. The finish of my latest diorama was a good opportunity to do so. Working with graphics gives many new ways of showing once finished piece. This time I wanted to give the scene a more unique, wartime character by adding a black and white filter. The results of this work are seen below:


Zabawa z graficzną obróbką bardzo mi się spodobała. Zamierzam się dalej doszkolić w tym temacie, bo praca w PSie daje na prawdę duże możliwości.

No comments:

Post a Comment