Monday, September 22, 2008

Wrześniowe refleksje...

Przez ostatnie dni skupiłem się na kończeniu kilku zaczętych "projektów " (wielkie słowo, prawda...) i na razie nie miałem czasu, żeby którąś z tych rzeczy dobrze obfotografować. Niebawem jednak mam zamiar kontynuować m.in. wątki z "Pana Tadeusza" i Budapesztu, a przy okazji będąc w trakcie malowania kolejnego obrazu, myślę że będę miał czym niedługo się pochwalić. Z winietką z Pana Tadeusza zbliżam się już dużymi krokami do końca, mam nadzieję skończyć ją przed końcem października , tak w sam raz by zawieźć ją na lubelski konkurs. Znowu namnożyło mi się pozaczynanych tematów i ciężko przez to cokolwiek doprowadzić do końca w krótkim czasie, jednak mam nadzieje że do końca tego roku uda mi się jeszcze ubogacić archiwum bloga różnymi ciekawymi wątkami .
Pogoda na razie nie sprzyja wypadom na miasto, wiec warto jeszcze wykorzystać ostatnie dni tych ostatnich wakacji na prace twórcze...

During the last couple of days I was focused on finishing several projects at one time and that's why I wasn't able to make and post any new photos. Now I'm nearing to the end of Pan Tadeusz theme (the figures are ready to be painted) and I'm going to post an update soon. I hope to finish this vignette before the end of October so I'll be able to take it to the Lublin model show. The good news are that I started couple of new figures mad of Chavant and I'm making a new painting, finishing a older one so the whole last three mothns of the year will be full of new threads.
The weather in Poland is not so good right now so it's better to stay at home and spend some time creative.

No comments:

Post a Comment