Sunday, September 28, 2008

"Pan Tadeusz", #7

W dzisiejszej aktualizacji chciałem zaprezentować postępy prac nad winietką. Udało mi się skończyć malować i zamontować dach. Przy okazji pomalowałem tez pierwszą figurkę, Wojskiego. Zarówno dach i figurkę pomalowałem akrylami Vallejo, z tej racji ze bardzo dobrze pracuje się tymi farbami, chociaż bez olejnych i tak się nie umie obyć. Śmiało mogę powiedzieć, że zarówno wykonanie jak i malowanie dachu w tej winietce było jedną z najbardziej pracochłonnych czynności modelarskich, jakie mi się dotąd przytrafiły. Mam jednak nadzieje, że praca się opłaciła. Teraz przystąpiłem do dalszego wykonywania roślinności, jutro postaram się pokazać jak to wygląda.

Today's update concerns the vignette on which I'm working for the last two months. I finished painting the roof tiles, and the first figure as well. The roof tiles and the figure are painted with Vallejo acrylics. I would normally do that with oils but acrylics are far much more convenient. I must admit that making the roof for this scene and painting it as well was the most time concuming work I ever did in a single project. For the roof tiles I used a mix of earth tones to imitate old, faded and worn wood.




No comments:

Post a Comment