Saturday, September 13, 2008

Goblin arystokrata, 140 mm, Chavant Autostyle Light Clay

Tak jak pisałem poprzednio, wróciłem do rzeźbienia innych rzeczy prócz wszelkiej maści żołnierzy, żołdaków, sołdatów i innych takich. Chciałem oderwać się od tego wszystkiego i postanowiłem wyrzeźbić coś, co nie wymaga trzymania się tak sztywno proporcji ciała,niuansów anatomicznych, kroju mundurów itd. Jednym słowem postanowiłem wyrzeźbić coś w czym będę miał pełną swobodę w inwencji. Akurat na myśl przyszedł mi pomysł zrobienia goblina, ale w jakimś nietypowym ubiorze no i tak właśnie powstał goblin arystokrata. Wiele frajdy miałem robiąc te figurę. Praca nad nią trwała 4 dni. Wykonałem ją, tak jak to zwykle bywa, z gliny Chavant Autostyle. Wysokość figury to 160mm. Nowe tematy czekają, więc życzę miłego oglądania i ruszam do dalszej pracy.

This goblin nobleman is the effect of the last few days of work. As I wrote before I wanted to start a totally different non-military theme and the effect of this is seen below. Sculpting a thing like a golbin lets to free one's creativity. No boundaries about anathomy, just pure imagination. The figure measures 160mm tall. It is made, as usual, of Chavant Autostyle Light Clay. Hope you like it.







No comments:

Post a Comment