Thursday, August 7, 2008

Kolory lata

Korzystając z pięknej aury, jaka zapanowała w ostatnich dniach w Warszawie, postanowiłem wybrać się na wycieczkę do ogrodu botanicznego w Powsinie. Było akurat niedzielne przedpołudnie, na prawdę piękna słoneczna pogoda, toteż warunki do fotografowania były na prawdę bardzo dobre. Uzbrojony w swojego Pentaxa, wykonałem około 80 zdjęć, z których wybrałem, myśle najciekawsze okazy by je tu pokazać. Pech chciał, że nie zabrałem ze sobą żadnego notesu by spisać nazwy roślin, jednakże myślę, że walory wizualne prezentowanych okazów zrekompensują ten brak. Cykl tych zdjęc prezentuje głównie egzotyczne okazy roślin, normalnie w Polsce niewystępujące.
Niestety z fotografowania bierzących postepów nad figurami musze na razie zrezygnować bo mój aparat udał się chwilowo na wczasy :) Nastepna relacja dopiero we wtorek.
The colors of the summer:
The weather in Warsaw has been very beautiful lately so I decided to go on a trip to Powsin, where the botanic garden is located. I took my photocamera with me because I wanted to make some photos of the environment. Unfortunately I wasn't smart enough to take a piece of paper and a pen with me to write down all of the names of the photographed plants and flowers :) but I think that the pictures speak for themselves quite good. I've managed to take about 80 pictures but here I present the most interesting ones. Hope you like it.









No comments:

Post a Comment