Saturday, July 19, 2008

"Wiosenne przebudzenie" vel "Poranek", studium, 250mm

Kolejne kobiece studium, wykonane z Chavantu Autosyle Light, nazwałem Wiosennym przebudzeniem (porankiem). Miało ono być pierwszą z serii rzeźb majacych składac się na cykl pór roku. Narazie wciąż pozostaje solowym egzemplarzem, jednakże zamierzam rozwinac ten temat i kontynuować prace nad kolejnymi próbami zobrazowania pór roku. Aura jest dośc sprzyjająca więc niebawem powinenem zabrać sie za "lato".
W tej rzeźbie natomiast chciałem przedstawić lekkość i beztroskę przebudzenia
. Mam nadzieję że udało mi się to osiągnąc, z reszta ocena nie należy do mnie. Jak przystało na studium, jest ono wciąż w stanie surowym.
This is the second female study made some time back. It's entitled "Spring awakening". It's made of Chavant Autostyle Light, previously used by me in other sculpts. This study is to be the first from a whole series of sculpts showing the seasons. The next one is going to be the summer.
I hope that I've managed to show the freshness and lightness of the spring' awakening. Hope you enjoy it.





No comments:

Post a Comment