Tuesday, July 22, 2008

Już niebawem...

Ostatnio po, dość długiej przerwie, wróciłem do figur w skali 1/35 i 1/32. Pomysłów jak zwykle nie brakowało i nie brakuje, ale po prostu nie mogłem się przemóc, żeby rozpocząć nowe figury i scenki z nimi związane. Już niebawem jednak zamierzam opublikować dwa najnowsze przedsięwzięcia, które podjąłem. Na razie jestem w trakcie kompletowania materiału fotograficznego wartego pokazania, ale mam nadzieję na dniach zrobić aktualizację.
Lately after a long brake I started sculpting 1/32 1/35 scale figures again. I always had lots of ideas, but lately I just couldn't make myself to sculpt anything in these scales. But finally the bad times are gone, and I'll be presenting two new scenes - one from the WW 2 era, and a second one , based on a polish novel, but I'll leave more details for future posting. Stay tuned :)

No comments:

Post a Comment