Tuesday, July 8, 2008

Ciąg dalszy nastąpi

Nie dalej jak wczoraj zacząłem dwie nowe prace. Nie mogłem się powstrzymać by nie podzielić sie tutaj ta nowiną. Pierwsza z nich to nowy obraz, nadmorski krajobraz. Poświęciłem mu na razie kilka godzin. Jak na razie zmagam sie z tłem. Chciałbym by ten obraz miał w sobie sporo symboliki, dlatego znowóż odwołuję się i czerpię inspirację od Caspara Davida Friedricha, mojego ulubionego symbolisty romantycznego. Zdjęcie obrazu postaram się zamieścić tutaj w przeciagu najbliższych dni.
Drugim novum będzie rzeźba - popiersie cesarza rzymskiego Caracalli. Mam nadzieję że do soboty uda mi się ten temat rozwinac na tyle, by można już pokazac wstepne fotografie z przebiegu prac. Mimo, że są wakacje , ja przerwy sobie nie zamierzam robić. Chciałbym by lipiec był obfitym miesiącem.

Yesterday I started two new works. I couldn't resist not to write here about it. The first one
is a new painting, based purely on Caspar David Friedrich's symbolical works. As you already know, Friedrich is one of my favorite painters and that is why I decided to get back to him (previously I have "met" him during the making of my "Melancholy garden".
The second work is a new bust. It will represent roman emperor Caracalla. I hope to post some images in the next few days so stay updated.

No comments:

Post a Comment