Sunday, June 15, 2008

"Im Westen nichts Neues" - Okopy Verdun, czyli na zachodzie bez zmian...

Mam przyjemność przedstawić kolejną figurkę, którą wykonałem przed paroma laty. Przedstawia ona niemieckiego oficera z czasów I Wojny Światowej w samym środku bitwy. Figurę wykonałem, o ile mnie pamięć nie myli, w 2006 roku. Soldat ma 54mm wzrostu (skala 1/32). Zamysł był taki by uchwycić postać "w akcji"i myślę że udało mi się to całkiem zgrabnie osiagnąć. Materiały których użyłem do jej wykonania to mieszanka Magic Sculpa i Greenstaffu plus dodatki z plastiku i zywicy. Figurę i podstawkę pomalowałem przy pomocy farb Humbrol i olejnych. Pierwsza Wojna to na prawdę świetny temat dla figurkowców, zatem na pewno nadejdzie jeszcze czas żeby do niego wrócić.
Tak się akurat dobrze składa, że w przypadku tej figury dysponuję dosyć szczegółowym materiałem fotograficznym.
I'm pleased to show you my next figure work, completed in 2006, german assault trooper -WW 1 era in the heat of the battle. The figure was made using a mix of Greenstuff and Magic Sculpt. The figure was painted using Humbrols and oils. It was fun to sculpt. Now I'm thinking about doing something from WW 1 once again.
Luckily I have good photo material of this figure so enough chatting:


Podstawka solo:
The base:

Efekt finalny:
Final effect:



No comments:

Post a Comment