Wednesday, June 25, 2008

Hetman Stefan Czarniecki, 1/4

Hetmana Czarnieckiego wyrzeźbiłem dwa lata temu jako prezent dla mojego ojca. Było to moje pierwsze podejście do wykonywania popiersi. Przyznam że jak teraz na nie patrze to wywołuje u mnie uśmiech na twarzy. Popiersie wykonałem z Magic Sculpa, dodatkowo sporo elementów z Greenstuffu. Pomalowałem je farbami olejnymi. Najtrudniejszy do wykonania był ryngraf z herbem rodowym Czarnieckich -Łodzią. Wykonując popiersie wzorowałem się na grafice znalezionej w zasobach internetowych:
Here's yet another of my older works, made two years ago as a gift for my father. It is a bust o famous and brave polish XVIIth century nobleman and soldier - hetman Stefan Czarniecki (1599-1665). The bust was made using magic Sculp and Greenstuff. It was painted n oils.

Popiersie natomiast, w nieco zmienionym ubiorze w porównaniu do powyższego obrazka, wygląda tak:
The bust looks a bit differently compared to the picture (I changed a bit of the armor):

No comments:

Post a Comment