Tuesday, April 29, 2008

Satyr, 250mm, Chavant Autostyle Clay

Tym razem mam przyjemność przedstawić ukończoną, po długich zmaganiach, figurę Satyra. Pomysł na tego typu figurę powstał jeszcze w zeszłym roku. Pierwsze moje próby uzyskania porządanego dla niej wyglądu nie wypadły najlepiej, w każdym razie nie satysfakcjonowały mnie. Ostanio jednak postanowiłem, że najwyższa proa by skonczyć ten projekt. Materiał użyty do wykonaia Satyra to glina Chavant Autostyle Light Clay. Glina nie twardnieje po skończonej pracy, tężeje jedynie, daje to możliwość dokonywania w dośc wygodny sposób ewentualnych korekt. Figura ma około 250 mm wysokości i jest moją drugą próbą sił w tej skali.

This is the very second sculpture of mine made with very nice material - Chavant Clay. It has medium thickness while sculpting and doesn't dry when the work is finished (only thickens).
Last year it began to be obvious to me that if I have certain skills developed with small figures I should try my strength making some "big ones" - 200-300 mm tall figures.
Lately I'm making another sculpture , a Centaur. I will post some images of it in a few days.

Radek

No comments:

Post a Comment