Wednesday, April 30, 2008

Idee Fixe

Moim pierwszym założeniem dotyczącym tego bloga było publikowanie przede wszystkim tematyki modelarskiej. Miały to byc w głównej mierze rzeźby figur w skalach 1/35, 1/32, bo w tych skalach figury przeważnie wykonuję. Jednakże po głębszym namyślę stwierdziłem, dlaczegoby nie zacząć publikować tematów dotyczących innych dziedzin mojej działalności twórczej. W związku z tym postanowiłem, że blog będzie poświęcony wszelakim sztukom t.j. rzeźbie, malarstwu, rysunkowi, architekturze i oczywiście modelarstwu. Mam nadzieję, że będziecie śledzić moje poczynania z zaciekawieniem i czas spedzony tutaj nie bedzie czasem straconym.
Radek
At first my idea about this blog was to post topics concerning military and historic figure sculpting in 1/35 and 1/32 scales mostly. But now I came to a decision that why shouldn't I post other things I create? That's why this blog will be devoted not only to figures and modeling, but also my other creations id est paintings, sculptures, drawings, sketches etc. I hope that you'll enjoy time spent here.
Radek

No comments:

Post a Comment